Vakantie, verzendkosten en verzending

Het is alweer december. Voor mij persoonlijk de leukste en gezelligste tijd van het jaar. Eerst met z'n allen sinterklaarfeest en dan Kerst en oud&nieuw vieren. Omdat dit ook nog eens de eerste kerst van onze Jack is, is het voor mij extra bijzonder. 
Ik voel me gezegend dat ik mama kon en mocht worden van zo'n mooi, lief en vrolijk mannetje en we gaan het dan ook gezellig met de familie vieren. 

Ik heb dan ook besloten om t/m 20 december bestellingen in behandeling te nemen en daarna t/ m 1 januari lekker vrij te nemen! Je kunt dus wel gewoon je bestelling plaatsen, maar die ga ik dan pas weer 2 januari behandelen en versturen. 


En dan nog even de verzending. Nu verzend ik met Myparcel. Dat is een plugin voor mijn webshop en een koppeling naar PostNL. 
Helaas heb ik een mail gekregen waarin ze aangeven dat de verzendkosten wéér omhoog gaan. 
Nu kost het verzenden mij voor een brievenbuspakje €4,71 en ik reken jullie daar €2,95 voor en voor een pakket betaal ik nu €6,95 en daar reken ik voor jullie €3,95 voor.
Ook moet ik natuurlijk verpakkingsmateriaal aanschaffen. Ik probeer al zoveel mogelijk te hergebruiken, maar er moet toch af en toe iets (op maat) ingekocht worden. 
Daarom gaan onze verzendkosten per 1 januari €3,95 voor een brievenbuspakje en €6,95 voor een pakket worden.*

Ik ga daarbij ook kijken of ik een goedkopere verzendoplossing kan vinden, want ik wil voor jullie de prijzen in de webshop ook leuk houden. Ik wil jullie natuurlijk de beste service blijven bieden in het nieuwe jaar en hoop dat jullie daar ook begrip voor hebben. Ik verdien dus zelf helemaal niets aan de verzendkosten die ik jullie bereken, laten we dat voorop stellen! 

Verzendopties

En het blijft natuurlijk ook gewoon mogelijk om je bestelling op te halen tijdens een evenement of in ons magazijn!

Dit waren weer even de nieuwtjes voor nu.

Fijne decembermaand!

Magische groetjes,
Daniëlle


*Het gaat hier over de verzendkosten binnen Nederland