Terugblik op 2019

Het jaar is alweer bijna ten einde.

Als ik zo terug kijk op dit jaar dan is er een hoop gebeurt en verandert!

Dit jaar heb ik, als Fantasy Giftshop, alleen Fantasy Fest in maart gedraaid. Dit kwam omdat ik er in januari achter kwam dat wij in verwachting waren van een klein draakje. 

Fantasy Giftshop op Fantasy Fest, maart 2019
Onze kraam op Fantasy Fest, maart 2019
Patrick en ik als bezoekers op Elfia Haarzuilens 2019
Patrick en ik als bezoekers op Elfia Haarzuilens 2019

Om alles goed te laten gaan heb ik toen besloten om mijn kleine man op de eerste plaats te zetten en alle verdere evenementen af te zeggen, zodat ik volop van de zwangerschap kon genieten. Gelukkig maar, want de zwangerschap verliep niet geheel vlekkeloos! Ik kwam al snel in de ziektewet thuis te zitten in verband met bekkeninstabiliteit, waardoor ik zelfs niet meer als bezoeker naar alle evenementen kon!

Gelukkig heb ik Elfia in april nog kunnen bezoeken en daar ook Anne Stokes en haar man John mogen ontmoeten.

Wat een lieve vrouw is dat! Ik had toen al een klein buikje en zij kon mij vertellen dat jongens heel erg lief zijn voor hun moeder en tot nu toe heeft ze daar zeker gelijk in haha!


Ik ben op vrijdag 30 augustus bevallen van het liefste, leukste, knapste baby'tje ter wereld! 

Hij was officieel 50cm (48cm eerste meting) en 3030gram. Hij is uiteindelijk 2 weken en 1 dag te vroeg geboren, want we waren uitgerekend op 14 september.

De eerste week was redelijk heftig voor ons als nieuwbakken ouders.

Omdat Jack erg geel zag moest hij op dinsdagavond met spoed terug naar het ziekenhuis en heeft daar 2 nachtjes moeten slapen. Gelukkig mochten wij verderop op de gang blijven slapen en kon ik zo vaak naar hem toe als ik wilde!

Nu doet de kleine meneer het supergoed! Hij is al 62 cm en 6 kilo!

Geboortekaartje van ons zoontje ontworpen door onze vriendin Charlotte van Loeff Bureau Creative
Geboortekaartje van ons zoontje ontworpen door onze vriendin Charlotte van Loeff Bureau Creative

Zondag 27 oktober zijn wij met de kleine man naar Fantasy Fest geweest om al onze vrienden weer eens te zien en om de kleine man te showen natuurlijk, want trots zijn we zeker!

23 november zijn we ook nog naar Castlefest Wintereditie geweest. De man lekker in de kinderwagen en daar hebben we 3 lekkere schapenvachtjes gescoord waar ik een lekker speelkleed van ga maken!

3 mooie schapenvachten gekocht op Castlefest.
3 mooie schapenvachten gekocht op Castlefest.

Nu komt december, de feestmaand, eraan en heb ik het druk met bestellingen verwerken en pakketten inpakken.

Daarvoor wil ik jullie allemaal bedanken, want zonder jullie kan ik niet bestaan.

Sowieso wil ik iedereen bedanken voor alle support, steun en lieve berichtjes die ik heb mogen ontvangen dit afgelopen jaar.

Ik moet ook zeggen dat ik jullie allemaal ontzettend heb gemist op de evenementen.

Alle knuffels en leuke gesprekken die ik heb moeten missen ga ik natuurlijk volgend jaar goed maken!

Ook heb ik dit jaar weer zoveel mooie, lieve mensen leren kennen!
Ik ga geen namen noemen, want dan ga ik ongetwijfeld iemand 'vergeten', maar you know who I mean! Dus alleen maar liefde!

Ik heb al een aantal evenementen gereserveerd en de rest komt nog.

Weet jij nog een fantasisch festival/evenement waar je ons graag terug zien laat het ons dan even weten! 

De complete lijst van evenementen waaraan we gaan deelnemen vind je hier.

Anne Stokes

 

Voor nu wil ik jullie allemaal een fantastische decembermaand toewensen.

En natuurlijk alvast een spetterend oud & nieuw!

Magische groetjes,

Patrick, Jack en Daniëlle



PS: Om de privacy van mijn kleine kereltje te beschermen plaats ik geen foto's van hem op het internet.
Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om hem tijdens één van de evenementen waar we deel aan nemen te komen bewonderen!


Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Marjolein (maandag, 02 december 2019 12:35)

    Mooi verwoord!! Topvrouw�

  • #2

    Nancy (zondag, 16 februari 2020 20:23)

    En wat een geweldig lief mannetje is Jack toch. Ik kan niet wachten om samen met jou op evenementen en festivals te staan. Je bent een geweldige collega.